Kategorie Značka

Obchodní podmínky našeho e-shopu


I. Obecná ustanovení a vymezení pojmů

 

Tyto Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.eshop-bydleni.cz. Obchodní podmínky a stejně také Reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Provozovatelem internetového obchodu www.eshop-bydleni.cz je firma STEEL-TECH s.r.o., se sídlem Hybrálec 14, 58601 Jihlava, IČO: 28263383. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), vše ve znění pozdějších novel.

 

II. Vymezení pojmů

 

Spotřebitelská smlouva
Smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

 

Prodávající / dodavatel
Je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

 

Kupující / spotřebitel
Je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

 

Kupující / nikoli spotřebitel
Je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

 

Uzavření kupní smlouvy
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu www.eshop-bydleni.cz je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

 

Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a akceptací objednávky dodavatelem. Akceptaci objednávky dodavatel potvrdí kupujícímu e-mailem na zadaný e-mail v průběhu akceptační doby. Akceptační doba činí v pracovních dnech 48 hodin. Takto vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“.
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

 

III. Informace o uzavřené smlouvě a Obchodních podmínkách

 

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a také s Reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na výše uvedené Obchodní podmínky a Reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Ceny uvedené v kupní smlouvě jsou platné v době uskutečnění objednávky. Doba trvání akčních cen je do vyprodání zásob, pokud není stanoveno doplňující informací u výrobku jinak. Tyto Obchodní podmínky a Reklamační řád tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

 

Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto Obchodní podmínky, stejně jako Reklamační řád, jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.eshop-bydleni.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

 

Zboží je obvykle expedováno do druhého dne od přijetí platby od kupujícího (uhrazeno před expedicí převodem z účtu, složenkou, atd.). V případě zvolení zaslání zboží na dobírku, je zboží obvykle expedováno do druhého dne od přijetí objednávky. V období zesílené poptávky se tato doba může prodloužit. Je-li tato doba delší než jeden týden, budeme Vás o této skutečnosti informovat telefonicky. Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné, prodávající je plátcem DPH. Zboží zůstává majetkem provozovatele do uhrazení plné ceny zboží.

 

IV. Práva a ujednání

 

Místo a doba dodání
Závazek prodávajícího dodat kupujícímu zboží je splněn doručením zboží v místě dodání zboží a ve sjednané lhůtě dodatelnosti. Místem dodání zboží je místo takto označené kupujícím v objednávkovém formuláři a sjednanou lhůtou dodatelnosti je buď doba, na které se smluvní strany dohodly a nebo lhůta, která je uvedená u konkrétního zboží na www.eshop-bydleni.cz s tím, že tato lhůta je orientační a může být prodávajícím v odůvodněných případech překročena.

 

Objednávka
Odeslaná platná objednávka představuje až na výjimky uvedené v tomto odstavci neodvolatelný návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy týkající se zboží specifikovaného v objednávce. Lhůta pro přijetí návrhu kupujícího na uzavření kupní smlouvy prodávajícím (akceptační lhůta) činí v pracovních dnech max. 48 hod. počínaje dobou, kdy byla objednávka kupujícím odeslána do e-shopu www.eshop-bydleni.cz. Objednávka může být zrušena (stornována) v případech uvedených v článku Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy, který je součástí těchto obchodních podmínek.

 

Způsob převzetí zboží oprávněnou osobou
Za doručení zboží kupujícímu lze považovat převzetí zboží kupujícím nebo jinou osobou zdržující se v době doručení na místě dodání (oprávněná osoba). Pokud se předávající osobě nepodaří doručit zboží podle předcházející věty, považuje se zboží za doručené jeho převzetím kupujícím v době a místě určeném k vyzvednutí předávající osobou (úložní doba a místo). Úložní dobu a místo oznámí předávající osoba kupujícímu vhodným způsobem. Předání a převzetí zboží musí kupující nebo oprávněná osoba písemně potvrdit předávající osobě.

 

Úložní doba, částečné plnění
Za doručení zboží kupujícímu lze konečně považovat, v případě jeho nepřevzetí kupujícím či oprávněnou osobou, poslední den úložní lhůty určené k vyzvednutí předávající osobou. Kupující je vždy povinen převzít zboží dodané nejpozději 7 dnů po uplynutí dodací lhůty. Kupující je povinen přijmout také částečné plnění, tedy dodání pouze části předmětu koupě. Pokud se strany nedohodnou v konkrétním případě jinak, zaniká částečným plněním závazek prodávajícího dodat zbývající část předmětu koupě



Doprava
Prodávající zajistí dopravu zboží do místa dodání. Prodávající je oprávněn dopravit zboží prostřednictvím třetí osoby (předávající osoby). Dopravu zboží zajistí prodávající dle dispozic, které kupující uvedl do objednávkového formuláře (zpravidla prostřednictvím společnosti Toptrans nebo společností PPL, DPD). Případná úhrada nákladů dopravy ze strany kupujícího je splatná společně se sjednanou kupní cenou.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, případné poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

 

V. Cena a platební podmínky

 

Cena předmětu koupě
Smluvní strany se dohodly na kupní ceně předmětu koupě, která je jako cena objednaného zboží uvedena v katalogu zboží prodávajícího, tato kupní cena je smluvní a konečná. Kupní cena může být kupujícím uhrazena pouze způsoby, které jsou nabízeny na www.eshop-bydleni.cz. Uhrazení kupní ceny je podmínkou předání předmětu koupě kupujícímu a přechodu vlastnického práva k předmětu koupě na kupujícího.


 

Zpoplatnění dopravy
Ke kupní ceně (viz předcházející odstavec) bude připočten paušální poplatek zvolený kupujícím za dopravu zboží. Zboží dodáváme prostřednictvím společnosti Toptrans nebo jiného smluvního přepravce. Našim zákazníkům nabízíme dva nejrozšířenější způsoby úhrady zboží: zboží může být zasláno na dobírku (je zaplaceno při převzetí), nebo může být zboží uhrazeno před expedicí převodem z účtu, složenkou, atd.

 

Ostatní náklady
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá. Každá ze smluvních stran si hradí veškeré náklady spojené s využitím e-shopu www.eshop-bydleni.cz, především pak náklady spojené s užitím příslušného hardware a software a přístupem na internet.

 

Slevy
Internetový obchod www.eshop-bydleni.cz nabízí v rámci péče o své zákazníky celou řadu slev a služeb ZDARMA. Využít je může každý zákazník bez výjimky. Slevy se vztahují na všechny kategorie. Slevy se nedají sčítat ani kombinovat. Každý zákazník může na jednu objednávku uplatnit pouze jednu slevu.

 

VI. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy

 

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). V této lhůtě musí kupující spotřebitel doručit prodávajícímu úkon, se kterým současná platná právní úprava spojuje projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy (spolu s variabilním symbolem faktury) a neprodleně zaslat nepoškozené a neznehodnocené zboží včetně kopie faktury, originálu záručního listu a průvodního dopisu, ve kterém bude uvedeno, že odstupujete od uzavřené kupní smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí kupující prodávajícímu předem (ještě před odesláním) písemně oznámit na emailovou adresu info@eshop-bydleni.cz

 

Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

 

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

 

Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

 

Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou pak zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

 

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) Vzhledem k rozmanitosti zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

 

K vrácenému zboží přiložte průvodní dopis s kopií nabývacího dokladu popř. můžete použít náš formulář.

 

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bude zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené. Je-li součástí zboží dárkové balení, toto rovněž nesmí být poškozeno. V těchto případech bude reklamované zboží vráceno zpět kupujícímu/spotřebiteli, či budeme vůči kupujícímu/spotřebiteli uplatňovat požadavek na náhradu škody. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o koupi zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu, při koupi zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího spotřebitele, jakož i při koupi zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení a zastarání. Dále u poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. U dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele. U dodávky zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. U dodávky zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

 

Zboží zaslané zpět formou dobírky nebude přijato a odstoupení od smlouvy je neplatné. Vrácení peněz - peníze budou kupujícímu vráceny ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

 

Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít Steel-Tech CZ s.r.o. s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Právo na odstoupení od smlouvy existuje proto, abyste mohli produkt zkontrolovat tak, jako v běžné prodejně - nikoli abyste jej 14 dnů zdarma používali a v důsledku toho mohlo dojít k jeho poškození či snížení jeho hodnoty.

 

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

 

Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

 

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

 

V případě vrácení zboží budou peníze zaslány kupujícímu na jeho účet, jehož číslo je povinen uvést v průvodním dopise o odstoupení od kupní smlouvy.

 

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

 

Nevyzvednutí zásilky formou dobírky nespolehlivými zákazníky


 

Pokud se nám zásilka odeslaná na dobírku vrátí zpět jako nevyzvednutá (nepřevzatá), budeme požadovat úhradu nákladů, které nám tímto vznikly (Občanský zákoník § 544-545, zákon č.40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Náklady se skládají z ceny samotného poštovného a z administrativně technických nákladů spojených s expedicí objednávky (vyskladnění, zabalení, vystavení dokumentů k zásilce....) 

 

Upozorňujeme, že veškeré pohledávky budou vymáhány.

 

Pokud zákazník nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniklé náklady uhradit, není schopen se s prodejcem jakkoliv smírně dohodnout, pohledávka bude předána k právnímu vymáhání. Za takovou situaci nese plnou vinu kupující a hradí také zvýšené náklady z důvodu svého počínání, které těmito komplikacemi s vymáháním pohledávky vznikají.

 

Mnoho zákazníků se domnívá, že nepřevzetím balíku využívají své právo spotřebitele zboží vrátit do 14 dní bez udání důvodu. Tato zákonem daná lhůta se však začíná počítatteprve ode dne převzetí zboží. Nevyzvednutí balíku je proto ze  strany zákazníka jednoznačným porušením uzavřené kupní smlouvy a obchodních podmínek.

 

Je dobré si uvědomit, že vytvořením objednávky prostřednictvím eshopu uzavíráte kupní smlouvu, která je závazná nejen pro nás, ale i pro Vás. Prodávající  se zavazuje zboží dodat a kupující (tedy Vy) se zavazuje zboží převzít a zaplatit. My svou povinnost splníme okamžikem předání k přepravě.

 

Pokud chce zákazník od kupní smlouvy odstoupit, lze objednávku, pokud ještě nebyla odeslána stornovat. Další možnost je, zásilku převzít a zboží nám vrátit ve 14 denní lhůtě.

 


VII. Reklamační řád


Reklamační řád internetového obchodu www.eshop-bydleni.cz. reflektuje právní předpisy ČR, zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je dána u každého zboží v katalogu. Zákonná záruční doba na veškeré spotřební zboží činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. 

 

Záruku nelze uplatnit v těchto případech:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu



Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 


Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

 

Práva kupujícího při výskytu vady v záruční době:
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

 

Způsob reklamace
Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího. K reklamovanému zboží je vhodné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu – fakturu či je třeba koupi prokázat jiným způsobem, a dále popsat závadu. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

 

Termíny pro vyřízení reklamace
Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je možné pozastavit v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Opravené popř. nové zboží je poté vždy odesláno zpět kupujícímu na adresu resp. dodací adresu uvedenou v objednávce, která byla učiněna prostřednictvím webových stránek www.eshop-bydleni.cz.

 


Naše adresa pro uplatnění reklamace popř. odstoupení od Kupní smlouvy je:

STEEL-TECH CZ s.r.o. s.r.o.
Hybrálec 14
58601 Jihlava

 

Pozor tato adresa neplatí pro celý sortiment zboží na našem eshopu. Proto je nutné nejprve každou reklamaci nahlásit písemně na info@eshop-bydleni.cz 

 

Zboží bylo doručeno poškozené:

 

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí od řidiče přepravní společnosti. V případě zjištění jakoliv porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, popřípadě sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápis o škodě. V případě jakýchkoli pochybností o stavu zásilky (u zboží křehké povahy vždy) doporučujeme s řidičem rozbalit a zkontrolovat zboží za jeho přítomnosti.

 

Je též možné převzetí zboží s výhradou, pokud z nějakého důvodu není možné rozbalení a překontrolování obsahu balíku.

 

U zboží velmi křehké povahy (např. topné těleso infrasauny), doporučujeme balík vždy za přítomnosti řidiče rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. Neboť u tohoto sortimentu nemusí balík vždy jevit známky vnějšího poškození, aniž by nedošlo k rozbití velmi křehkého zboží uvnitř.

 

Zjistí-li se poškození zásilky i přes výše uvedené až po odjezdu řidiče, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost písemně na info@eshop-bydleni.cz , v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

 

Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601

Geis: oznamte do 3 pracovního dne na tel. 951 277 777.

Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel.

V případě reklamace doporučujeme nevyhazovat obal - je předmětem důkazního řízení.

 

VIII. Ochrana osobních dat

 

Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy nebo vyplněním registračního formuláře dává kupující prodávajícímu souhlas k tomu, že poskytovatel internetového obchodu www.eshop-bydleni.cz bude po dobu neurčitou zpracovávat jeho osobní údaje (dále jen „Údaje") získané prostřednictvím registračního formuláře, jakož i další Údaje získané v souvislosti s využíváním internetového obchodu www.eshop-bydleni.cz (osobními údaji se zejména rozumí jméno, příjmení, rok narození, e-mailová a dodací a fakturační adresa, provozními údaji se zejména rozumí seznam objednávek uskutečněných zákazníkem), a to za účelem poskytování služeb a produktů prostřednictvím tohoto internetového obchodu a pro obchodní a marketingové účely poskytovatele a jiných subjektů. Dále zákazník souhlasí s tím, že poskytovatel je oprávněn zákazníkům zasílat obchodní sdělení, která přímo nebo nepřímo propagují služby či image poskytovatele.

 

Souhlas se zpracováním Údajů pro marketingové a obchodní účely a souhlas se zasíláním obchodních sdělení propagujících služby či image poskytovatele lze kdykoliv bezplatně odvolat na e-mailové adrese info@eshop-bydleni. Osobní údaje může poskytovatel v souladu s platnými právními předpisy zpřístupnit: 1) osobám, které se podílejí na poskytování služeb a produktů internetového obchodu; 2) osobám, které pro poskytovatele připravují tiskoviny a jiné materiály (například v souvislosti se zajištěním marketingových akcí); 3) osobám ověřujícím důvěryhodnost a platební morálku zákazníka; 4) osobám vymáhajícím pro poskytovatele pohledávky. Zpracování osobních údajů se řídí platnými právními předpisy, zejména zákonem o ochraně osobních údajů, podle něhož má zákazník právo na přístup k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva uvedená v zákoně o ochraně osobních údajů.



IX. Schválení ze strany kupujícího


V okamžiku, kdy kupující v systému www.eshop-bydleni.cz klikne na odkaz "Dokončit objednávku" umístěný pod formulářem objednávky, má prodávající za to, že ze strany kupujícího byly tyto Obchodní podmínky a Reklamační řád řádně prostudovány a jsou tak bezvýhradně akceptovány a podle vůle kupujícího se stávají součástí ujednání stran v kupní smlouvě.




X. Dárky k objednávce

 

10.1 Zákazníkovi jsou k objednávce učiněné v tomto e-shopu poskytovány k určitému zakoupenému zboží vybrané výrobky zdarma – dárky (dále jen „dárky k objednávce“ nebo „dárky“). Konkrétní dárky k objednávce jsou vždy uvedeny u příslušného zboží.
10.2 Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu dárků v případech, kdy není daný typ dárku aktuálně dostupný. V případě, že není zákazníkem požadovaný (v objednávce upřesněný) typ dárku skladem, provozovatel zašle zákazníkovi dárek nejblíže podobný, který je skladem ke dni uzavření objednávky.
10.3 Prodávající může v případě nedostupnosti zákazníkem vybraných dárků bez předchozí domluvy dodat jinou (podobnou) velikost a barvu dárku.
10.4 Pokud je k výrobku poskytovaný dárek a dojde k využití zákonného práva Kupujícího jako spotřebitele podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy na zboží, k němuž je poskytován dárek, tak v takovém případě je Kupující povinen společně s vraceným zbožím vrátit i poskytnutý dárek. Pokud tak Kupující neučiní, dochází u něj k bezdůvodnému obohacení.
V případě, že ho kupující nevrátí bude mu kupní cena dárku odečtena od ceny vráceného zboží a kupujícímu bude vrácena kupní cena zboží zmenšená o kupní cenu dárku.
10.5 Za dárek nelze poskytnout finanční náhradu, dárek nelze reklamovat.

 


Tyto Obchodní podmínky a Reklamační řád jsou platné od 1. 1. 2014 do odvolání.

 

ZPĚTNÝ ODBĚR VYSLOUŽILÝCH ELEKTROZAŘÍZENÍ

 

Zakládáme si na ohleduplném chování vůči životnímu prostředí, a proto vám přinášíme možnosti, jak jednoduše a bezplatně odevzdat svá vysloužilá elektrozařízení.
Spotřebitel má v systému nakládání s elektrospotřebiči zásadní roli. On je tím, kdo se rozhoduje, co udělá se starým spotřebičem. Stará a nepotřebná elektrozařízení nepatří do kontejnerů na komunální odpad.
Spotřebitel je informován symbolem viz odkazy níže, že příslušné elektrozařízení nepatří do komunálního odpadu. Jsou tak označena všechna nová elektrozařízení. Symbol může být uveden přímo na zařízení, na jeho obalu nebo v návodu k použití či v záručním listu. 
https://www.zakonyprolidi.cz/disk/cs/file/2005/2005c123z0352p006o001.png
https://www.zakonyprolidi.cz/disk/cs/file/2005/2005c123z0352p006o002.png


 

Jak se zbavit starého spotřebiče?

 

prostřednictvím veřejně dostupné sběrné sítě společnosti REMA Systém, která je určena pro zpětný odběr:
https://www.elektrowin.cz/cs/obce-a-sberne-dvory/seznam-mist-zpetneho-odberu.html

 

prostřednictvím veřejně dostupné sběrné sítě, která je určena pro zpětný odběr
https://isoh.mzp.cz/registrmistelektro


v místě prodeje na adrese: STEEL-TECH CZ s.r.o. Hybrálec 14, 58601 Jihlava.

 

Provozovatel webu, Goatle s.r.o., se sídlem Rybná 716/24, Praha, 110 00, IČ: 02917505, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.